Αλκοόλ και μυικό κοιλιακό σύστημα


Ο Θεραπευτής

Αλκοόλ και γράμμωση

Πολλοί νομίζουμε λανθασμένα ότι μπορούμε να πιούμε το σαββατοκύριακο αρκετά ποτά, ελαττώνοντας εκείνη τη μέρα απλά το φαγητό που θα φάμε. Έτσι θα διατηρήσουμε τη γραμμή μας, το μυϊκό μας τόνο και πάνω από όλα δεν θα αυξήσουμε τα κιλά μας.
 
Ισχύει όμως κάτι τέτοιο; Η αλήθεια είναι πολύ μακριά δυστυχώς. Κατ` αρχήν είναι τελείως διαφορετικό να πιούμε ένα - δύο ποτήρια κρασί από το να πιούμε 1-2 μπύρες ή 1-2 σκληρά ποτά όπως ουϊσκυ, ρούμι κλπ. 

Υπάρχει τεράστια διαφορά από ποτό σε ποτό. Μια μπύρα, ειδικά η μαύρη έχει μια σειρά από θρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά που οφελούν τον οργανισμό. Ένα ποτήρι κόκκινο κρασί είναι πλούσιο σε φαινόλες και ρεσβερατόλη που αποδεδειγμένα βοηθούν στο κυκλοφορικό ενώ έχουν έντονη αντικαρκινική δράση.  Μια μερίδα βότκα σκοτώνει τα μικρόβια. Μια μερίδα ουϊσκυ έχει τις ίδιες θερμίδες με μια μερίδα μουσακά!!!

Το σημαντικό όμως είναι ότι όταν πιούμε παραπάνω από 2 σκληρά ποτά ή 3 ποτήρια κρασί αρχίζει απότομα η ζυγαριά να γέρνει προς το "κακό". 

Αυτό που πραγματικά συμβαίνει είναι ότι αλλάζει το ορμονικό μας προφίλ. Το αλκοόλ μεταβολίζεται πολύ πιο γρήγορα από τις υπόλοιπες τροφές, ανεβαίνει απότομα η ινσουλίνη στο αίμα μας (η ορμόνη που ευθύνεται για την αποθήκευση λίπους) επιβραδύνονται βασικές μεταβολικές λειτουργίες του οργανισμού και το σώμα γυρίζει σε καταβολική λειτουργία και αμύνεται. 

Μετά από ένα γερό μεθύσι ο οργανισμός για να επανέλθει χρειάζεται περίπου 3-4 μέρες. Στο ίδιο διάστημα εάν προσπαθήσουμε να κάνουμε γυμναστική το ποιό πιθανό είναι να πάθουμε μυόλυση και σίγουρα θα η απόδοσή μας θα είναι στα τάρταρα.

Το σίγουρο είναι ότι οι υπέροχοι κοιλιακοί που φαντάζεστε θα παραμείνουν άπιαστο όνειρο...

Δημοφιλείς αναρτήσεις